Workshop Contentstrategie voor social media (Brussel)

Communicatie vergt planning. Hoe kom je tot een contentkalender voor je digitale media die haalbaar, efficiënt en doeltreffend is? Tijdens deze workshop leer je voor je organisatie je doelstellingen om te zetten naar een contentstrategie.

Tijdens deze workshop krijg je om te beginnen theorie en uitleg over algoritmes mee, de basis voor het uitwerken van een goede contentstrategie. In groep ga je na welke content past voor je doelgroepen en kanalen en bedenk je multimediale concepten.

Je krijgt een antwoord op de vraag wat social content goede content maakt en krijgt enkele inspirerende voorbeelden en good cases van andere ledenorganisaties aangereikt.

In de namiddag ga je aan de slag met het contentplan van je eigen organisatie en werk je actief een contentplanning voor een maand naar keuze uit.

Dit is een opleiding voor mensen die de knoppenkennis van de sociale media onder de knie hebben en weten wie op welk netwerk het beoogde doelpubliek is.

Kristof D'hanens, trainer online communicatie, van I Like Media is lesgever van dienst.

Praktisch?

  • Woensdag 03 juni 2020, van 09u15 tot 16u30 (broodjeslunch is voorzien) - onthaal om 09u15, start om 09u30
  • Waar? Brussel, Sociale Innovatiefabriek, Ravensteingalerij 28, 1000 Brussel

Prijzen?

Dit is iets voor mij! Ik doe mee en schrijf me nu in:

  • 350 euro
  • 295 euro voor BSAE-leden en collega's

Prijzen na 03/05/2020

  • 450 euro
  • 350 euro voor BSAE-leden en collega's

Kostprijs is exclusief btw, maar inclusief broodjeslunch en lesmateriaal.