Bouwunie zoekt een verantwoordelijke ledenadministratie (M/V)

Ben jij de klantgerichte en gedreven man/vrouw waar onze bouwklanten steeds bij terecht kunnen? Als klantbeheerder word jij hun eerste aanspreekpunt, dit zowel telefonisch als per mail. Je verwijst naar onze experten. Of helpt hen onmiddellijk op weg. Je ondersteunt mee onze administratieve dienst. En hebt een sleutelrol bij het beheer van onze (CRM) databases. Nog wat creativiteit als topping? Je mag ook mee denken hoe we nog beter kunnen communiceren naar onze leden. Of hoe we onze administratieve processen feilloos op punt kunnen zetten.

Profiel

  •  Jouw talenten zijn gebouwd op ‘bachelorfundamenten’.
  •  Jouw glimlach en klantgerichte houding zijn sterk voelbaar.
  •  Het mag allemaal best wat vooruit gaan voor je. Efficiëntie in administratie spreekt dan ook voor zich.
  •  Puntjes op de “i” en dynamische schrijfskills typeren je.
           

Aanbod

Een open en aangename sfeer, waar je kan en mag meedenken over onze organisatie. Autonomie om je job verder vorm te geven en je verder te ontwikkelen waar nodig.

Dat je mag rekenen op een mooi verloningspakket, spreekt voor zich. En het ‘nieuwe werken’ dat bekijken we met open vizier.
     

Overtuigd?

Mail of schrijf dan zo snel mogelijk jouw motivatiebrief met cv naar Bouwunie, t.a.v. Hilde Masschelein, Maria-Theresialaan 35, 1800 Vilvoorde, mail


Bouwunie is dé organisatie die samen met Unizo de kmo-bouwbedrijven beschermt inzake hun rechten en belangen.
Bouwunie-leden kunnen rekenen op een sterke expertise, verdediging van hun belangen, toegang tot gebruiksvriendelijke tools, administratieve ondersteuning, maar ook op een stevig aanbod van infosessies, cursussen en events.
Kortom, Bouwunie is dé partner om bouwondernemers te helpen sterker te ondernemen door weer en wind!